HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Willie Nelson
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Mattias
Member

1671 Posts

Posted - 2003/02/17 :  20:10:34  Show Profile Send Mattias a Private Message
Dämpa belysningen. Tänd de levande ljusen. Ta fram lite goa ostar, kanske lite goa frukter. Plocka fram en god vinare. Ropa på flickvännen. Sätt er bekvämt intill varandra vid lyssningsposition. Tryck på play. Njut!

Avser skivan: Willie Nelson - All the songs I've loveed before

Ett tjockt lager med smör utlovas med säkerhet!
Fina härliga gamla goa låtar karln sjunger. Själv smälte jag totalt Gillar ju sånthär oxå!

Skivan (2cd) kostar bara 99 pix på cdon.com

Musik är livet!

/Mattias

Edited by - Mattias on 2003/02/18 10:58:00

millenniumking
Member

985 Posts

Posted - 2003/02/17 :  20:29:39  Show Profile Send millenniumking a Private Message
Jag håller med, en mycket go och mysig platta.
Avnjutes med fördel i kvinnligt sällskap!
Go to Top of Page

Jerry_E
Member

334 Posts

Posted - 2003/02/19 :  21:22:58  Show Profile Send Jerry_E a Private Message
Kul att höra om den skivan. Skönt när man för en gångs skull kan hitta någonting till rätt pris. Vill också rekomendera "Teatro", en inte helt ny skiva, men den är mycket bra. Olika stilar, mycket bra ljud; en skiva att njuta till ensam eller med flickvännen. Den gode Willie har gjort mycket bra men dessvärre också en del som inte når ända fram.
Go to Top of Page

lindvall
lite allmänt grå och tråkig....

1683 Posts

Posted - 2003/02/21 :  18:02:39  Show Profile Send lindvall a Private Message
Jag råkade få tag i "Texas in my soul" (1968) av Nelson på vinyl häromdagen. Han är bra, Willie Nelson... Jag har hört "All the songs..." och jag ger den också mina rekommendationer. Särksilt till det priset för en dubbel.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.47 sekunder. Snitz Forums 2000