HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Hörlursförstärkare X-Can v3 + Zu Mobius MKII-kabel
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

LieS
Member

72 Posts

Posted - 2015/02/03 :  12:32:47  Show Profile Send LieS a Private Message
Hörlursförstärkare Music Fidelity X-Can v3 tillsammans med Zu Mobius MKII hörlurskabel (3m).

Sälj just begagnat på ebay för över 3500:- tillsammans (enbart stärkaren ligger ute för över 2000:-, kablarna säljs när de finns tillgängliga för runt 200$ men har inte sett dem ute på ett tag nu).

Fantastiskt ljud med grym upplösning och balanserad ljudbild, mycket populär kombination till många Sennheiser-lurar, ffa använder många den till Sennheiser HD650 och 600.

Läs användarreceisoner om förstärkaren här: http://www.head-fi.org/products/musical-fidelity-x-can-v3 . Den stora nackdelen enligt många är att den är svår att få tag på p.g.a. den inte tillverkas längre.

Jag säljer för att jag använder min Senn 650 ffa till att producera musik snarare än att nöjeslyssna, och precis som med bra högtalare blir ljudet rejält förskönat genom en sån här stärkare och kablar (vilket förstås är poängen), och vid produktion vill man snarare ha den lite "fulare" verkligheten.

Allting är i mycket gott skick. 2000:- vill jag ha, och grejerna finns i Göteborg.

Edited by - LieS on 2015/02/03 12:35:55
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000