Author |
Topic |
|
Strmbrg
bevärlig & besynnerlig hififilosof
1580 Posts |
Posted - 2002/07/24 : 14:49:30
|
Jag håller på och letar efter Yngve Holmberg!
Finns han här, kanske?
Strmbrg,
|
|
sladd
Member
3028 Posts |
Posted - 2002/07/24 : 15:03:51
|
Sist jag såg honom så tankade jag Hallands läns Chrysler New Yorker med länsemblem och allt (tror det var små vimplar på framflyglarna t o m) Efter avslutad partiledartid var han landshövding där. Tror jag var 12 bast. De ville inte ha rutorna putsade....
Välkommen Strmbrg, det har varit lite tomt.
- - Jag förstår hur du menar - hur menar du då? - - |
|
|
mag
dom kallar oss mods
1587 Posts |
Posted - 2002/07/24 : 15:05:47
|
Jag kan ju inte svara på frågan, men hoppas att du ärar forumet med några besök lite då och då . I vart fall efter fisket e över (var det inte så ).
vilka högtalare var det du hade förresten
Mvh
//Magnu |
|
|
Strmbrg
1580 Posts |
Posted - 2002/07/24 : 15:09:09
|
quote:
Sist jag såg honom så tankade jag Hallands läns Chrysler New Yorker med länsemblem och allt (tror det var små vimplar på framflyglarna t o m) Efter avslutad partiledartid var han landshövding där. Tror jag var 12 bast. De ville inte ha rutorna putsade....
Välkommen Strmbrg, det har varit lite tomt.
- - Jag förstår hur du menar - hur menar du då? - -
|
|
|
Ing. Öhman
Ej medlem längre
356 Posts |
Posted - 2002/07/24 : 15:12:14
|
Välkommen Strmbrg!
Att det skulle gå så undan hade jag inte trott.
Vh, Ing. Öhman PS. Ni har väl sett att ni citerats i MoLt |
|
|
John Stalberg
mångordig stringens
844 Posts |
Posted - 2002/07/24 : 19:28:10
|
Strmbrg.
Kul att se dig här. Hoppas att du har tid att kika in har så ofta som möjligt helst
John
|
|
|
Strmbrg
1580 Posts |
Posted - 2002/07/25 : 08:20:47
|
quote:
Välkommen Strmbrg!
Att det skulle gå så undan hade jag inte trott.
Vh, Ing. Öhman PS. Ni har väl sett att ni citerats i MoLt?
|
|
|
Strmbrg
1580 Posts |
Posted - 2002/07/25 : 08:26:52
|
Äh, jag grejar'nte de häringa användargränssnitte', eller va're kallas... Jag skulle replikera docent Öhman, men det blev liassom en kopia av det han skrivit istället. Det är inte bra tror jag. Man skall sannolikt inte hålla med varandra, så till den milda grad, att replikerna blir exakta kopior av varandra :-)
Nå, vaddå? Av allt interlekt'ellt jag rapat upp, vad har skvätt in i MoLT? Får'la gå på Konsum å tjacka blaskan...
Strmbrg,
|
|
|
johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!
20859 Posts |
Posted - 2002/07/25 : 10:19:29
|
quote:
Äh, jag grejar'nte de häringa användargränssnitte', eller va're kallas... Jag skulle replikera docent Öhman, men det blev liassom en kopia av det han skrivit istället. Det är inte bra tror jag. Man skall sannolikt inte hålla med varandra, så till den milda grad, att replikerna blir exakta kopior av varandra :-)
Nå, vaddå? Av allt interlekt'ellt jag rapat upp, vad har skvätt in i MoLT? Får'la gå på Konsum å tjacka blaskan...
Strmbrg,
Du har lite strul med quote komandot ? Om väljer att svara med qoute så är det bara att skriva in det du vill efter [/qoute].. Vill du ha din text innan så börja skriv före [qoute] Lika lätt är det att lägga in bilder , och lite annat tjosan.. som min bild tex , den är igentligen en signatur. Den är gjord i min profil
Ha det bäst Johan
|
|
|
|
Topic |
|