MagicFrank
Starting Member
1 Posts |
Posted - 2014/01/22 : 09:02:38
|
p.g.a. sviktande hälsa så säljer jag större delan av mina ägodelar bl.a. från min fina skivsamling.
Den innehåller det mesta som: Pop.Rock, blues, soul, Funk, disco, Jazz, Fusion, world, raggae, proggressive rock o jazz, Country, klass, symfonisk-rock, Hårdrock.Heavymet, new wave, punk m.M.+ svenskt, Progg.Picture discs, soundtr, Rariteter.Innehåller promo copys, Audio phil, Mobile sound, Japan mini LP (CD) m.m...
Kvalite:Vg-Mint. Pris från 5:-
säljes av privat samlare, uppdat listor. (www.openoffice.org/sv/#8206;)
Säljare som köper rubbet prioriteras då jag behöver få allt sålt med det snaraste, men kan ev. säljas styckevis också. Fynd för samlare, som här kan uppdatera sina skivsamlingar med mkt fina och en del svåra rariteter. Ca 5 backar Nu: ca: 7 backar (obs! backarna ingår ej) ca: 200 singlar/EP ca: 90-100 CD album och DVD/Video/Instruktions filmer Nu ca:150st
ex. på vad som ingår totalpaketet: Beatles, The Who, Hollies, Downliners Sect, Kinks,Rolling Stones,Edgar Broughton Band,Yes, Moody Blues, Presley, Vanilla Fudge, Fleetwood Mac, Free, Cream, Zappa, Young, CCS,Dylan, Supremes, Cat Stevens, Donovan, Status Quo, Spirit,Pugh,Renaissance, Spooky Tooth,Gentle Giant,Genesis,Ventures, Shadows, svensk progg m.m.
Säljer rubbet för 40000:- Nu:35000:-! Endast LP: 30000:- Nu:25000:- Endast Ep, single: 12500:- Nu:8000:- CD: 6500:- Nu:6000:- |
Edited by - MagicFrank on 2014/01/22 09:09:44 |
|