HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Var hittar man Primare-spelare?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Roq
RödaTråden Vinnare

2892 Posts

Posted - 2003/02/09 :  14:37:07  Show Profile Send Roq a Private Message
Finns de att pröva i närheten av Norrköping, Uppsala eller Stockholm? Hur står sig CD 20 jämfört med andra i 10kkr-klassen? (funderar närmast på en Vincent CD-S6)
CD 30.2?

Snutten
200.000-klubben

3452 Posts

Posted - 2003/02/09 :  14:51:11  Show Profile Send Snutten a Private Message
quote:
Originally posted by Roq

Finns de att pröva i närheten av Norrköping, Uppsala eller Stockholm? Hur står sig CD 20 jämfört med andra i 10kkr-klassen? (funderar närmast på en Vincent CD-S6)
CD 30.2?



Prova Bestsound eller Pause i Stockholm (kan knappt tro att jag nämner dessa namn då jag inte haft bra erfarenheter av dem men det var för länge sen, kanske de är bättre nu vilket jag tror).
Go to Top of Page

poman
Member

902 Posts

Posted - 2003/02/09 :  15:42:22  Show Profile Send poman a Private Message
Pröva med Esoterisk-hifi där jag handlat mina Primare grejer, bra priser.Nu har jag köpt via internet och telefonkontakt han Urban som
driver affären är en mycket trevlig person att handla av "ett tips".

m.v.h/PO


Go to Top of Page

akktustakki
MJW Musik hemma

1098 Posts

Posted - 2003/02/09 :  17:53:19  Show Profile  Visit akktustakki's Homepage Send akktustakki a Private Message
Har inget att komma med när det gäller geografin, men Primareprylar behöver aldrig be om ursäkt för deras kvalité.
De kommer att stå sig mot de flasta i sin egen prisklass.
Och i preventivt syfte:
Nej, jag får inte ersättning för att komma med positiva utlåtanden om Primare. Jag tycker helt enkelt att det är bland det mest prisvärda som går att få tag på.
Att de tillverkas i Svedala gör väl inte saken sämre?

www.musikhemma.se

nu schlappnaru av... DIY. Monacor
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.67 sekunder. Snitz Forums 2000