HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Amphion Xenon i björk - SÅLDA
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

henlin
Starting Member

22 Posts

Posted - 2013/02/22 :  20:55:18  Show Profile Send henlin a Private Message
Tiden för att lyssna på mina fina finska golvhögtalare har krympt och jag har därför bestämt mig för att sälja dem vidare till någon med bättre möjlighet att uppskatta dem. De är tillverkade 2006, av det senare utförandet med en brytare på baksidan för anpassning av basnivån. Originaltillbehören (spikes och skumgummicylindrar för ytterligare basdämpning) finns givetvis kvar. Skicket är utmärkt, två små skador i faneren är allt jag kunnat hitta. Bilder på högtalarna finns på länken nedan.

https://picasaweb.google.com/henrik.lindstrom/AmphionXenon?authuser=0&authkey=Gv1sRgCIb__cb_l5a4rAE&feat=directlink

En mycket välljudande högtalare som är lätt att placera i både stora och små rum, dessutom vacker att se på. De finns i Skellefteå och jag vill helst undvika att skicka dem då originalemballage saknas.

Pris 9000:-

Edited by - henlin on 2013/03/07 11:19:28
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000