HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Konserttips i Göteborg
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

StefanB
numera Akkelis Audio

1752 Posts

Posted - 2003/02/07 :  07:05:26  Show Profile  Visit StefanB's Homepage Send StefanB a Private Message
På Nefertiti imorgon lördag (8/2) så spelar tre svenska jazzdamer. Jeanette Lindström, Rigmor Gustavsson och Lina Nyberg. Med sig har det ett band bestående av Torbjörn Gulz - Torbjörn Zetterberg - Jonas Holgersson. Det blir säkert väldigt trevligt och kan väl ge finfina livereferenser till era hemanläggningar.

läs mer på: http://hello.to/hifi

K-man
Member

795 Posts

Posted - 2003/02/07 :  07:50:34  Show Profile Send K-man a Private Message
Gött! Den måste jag försöka komma iväg till!

\\K-man
Go to Top of Page

kungpingvin
Member

406 Posts

Posted - 2003/02/07 :  12:23:46  Show Profile Send kungpingvin a Private Message
Äsch då, det som var så länge sedan jag var på en jazzkonsert. Föredrar dock en klubb där musiker går upp ibland och spelar lite istället för en "riktig" konsert. Dock alltid kul att gå på konsert.

Stefan, ett mycket bra initiativ att tipsa om konsert.

Jag har en förmåga att upptäcka spännande saker i efterhand Härmed uppmanar jag därför alla göteborgare och övriga intresserade att skriva in konserttips, oavsett musikgenre.

/Jonas
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000