HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 DENON DNP-720AE
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Loopen
Member

621 Posts

Posted - 2013/02/17 :  17:55:41  Show Profile Send Loopen a Private Message
Någon som testat denna?

Letar efter något som kan spela mina MP3/Flac från NAS men även spela Spotify/Airplay.

Har idag en Squeezbox men saknar Spotify. Tänkte först köpa en D/A och dra en USB från datorn men vill hitta en smidigare lösning.

Tips mottages eller om det är någon som äger ovan nämnda Denon
http://www.hifiklubben.se/produkter/streaming/produkter-med-streaming/denon_dnp-720ae_musikstreamer_svart.htm

jonasz
Member

2542 Posts

Posted - 2013/02/17 :  18:22:42  Show Profile Send jonasz a Private Message
SB klarar att spela Spotify med triods plugin, funkar kalas.

You'll Never Walk Alone...
Go to Top of Page

Lassej
Member

208 Posts

Posted - 2013/02/25 :  15:16:05  Show Profile Send Lassej a Private Message
Jag har en Denon DNP-720 AE som jag köpte för knappt ett år sedan. Den funkar bra och gör sitt jobb. Jag streamar från NAS, iMac, iPhone och iPad och det fungerar bra. Kör ITunes och Spotify. I början hängde den sig ibland men det försvann med ny mjukvara som är enkelt att uppdatera via menyn. Däremot är den inbyggda DAC:en inte så bra. Jag kör digital ut via min Rega DAC och då låter det riktigt bra. Men man kan ju inte få allt för pengarna den kostar.

Thoréns TD147 Jubilee/OM30, Michell Orbe/SME 309/Benz Micro Wood, riia Trigon Advance, Mark Levinson 326S, Classé CA-2300, B&W 802D2, Bryston BDA-3, Mac mini, Roon SOtM-sMS200 Ultra/sPS-500/ISO-CAT 6, Marantz SACD 7007, NAS Synology 6TB. Isotek Aquarius. Chord, VdH, Supra, Audioquest, Svanå, Sound of Science. Entreq.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.3 sekunder. Snitz Forums 2000