HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Nuforce P9 och S9 - försteg och högtalare
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

pewe
Member

335 Posts

Posted - 2013/01/28 :  11:06:05  Show Profile Send pewe a Private Message
För en familjemedlems räkning säljes två fantastiska komponenter bestående av Nuforce försteg P9 och Nuforce S9 högtalare.

Högtalarna är Nuforce S9, behöver ingen närmare presentation. Högtalarna står på Solid Tech 60 cm höga stativ. Allt är i perfekt skick utan repor eller liknande. Nypris ca 55.000 SEK. Säljes nu för ca. halva nypriset. Högtalarna har delningsfiltren i en box utanför lådan och det ingår handgjorda interconnects från högtalarnas delningsfilter. Riktigt bra högtalare som måste höras! Spelar med verklig pondus. Läs mer här: http://www.6moons.com/audioreviews/nuforce5/s9.html

Det fina, tvådelade försteget Nuforce P9 säljes också. Allt i 100% perfekt skick, med kvitto, originalkartonger, stora Nuforce fjärrkontrollen och alla tillbehör. Riktig high-end. Läs mer här: http://www.stereotimes.com/amp022309.shtml

Försteget är i färg "copper". Nypris 30.000 SEK. Mitt pris: 15.0000 SEK eller kom med ett realistiskt bud.

En ägare av alla grejorna.

Köper du försteg och högtalarna tillsammans ger jag ett paketpris givetvis. Hela anläggningen säljes pga nedgradering. Högtalarna och försteget kan också säljas separat om det passar er bättre.

Allt finns strax norr om Göteborg för påseende.

Kontakta mig för mer information.PM:a eller maila. Min epost är: patrik.watthammarsnabelatelia.com

Edited by - pewe on 2013/01/28 13:15:53
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.19 sekunder. Snitz Forums 2000