HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Priskoll ungefär ?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Creator
Member

168 Posts

Posted - 2012/12/25 :  04:35:51  Show Profile  Visit Creator's Homepage Send Creator a Private Message
Halloj allihop! Jag har sammlat på mig lite grejer och en del används inte.... Jag har noll koll på vad ett "relativt korrekt pris" är på nedanstående och undrar om nån kan hjälpa mig lite på traven?
Jag vet att det är ganska svårt att sätta priser iom att marknaden styr men sådär ungefär vad kan man räkna med tror ni ?
Allt ska dock inte säljas men nåt ska nog iväg ....
Skicket på allt är EX/NM... Vore tacksam för lite guidning om nån vet nåt.... Såg tex Technics steget för 1700 euro på ebay men det är ju löjligt högt =) Tack på förhand alla goa audiofiler! =)

Yamaha CX70 / MX 70
Technics SE 9600
Onkyo Integra M 5030
Dali Evidence 870
Pioneer HPM-100
Denon PMA 2000 (Oklart vilken MK det är)

OrEs
Starting Member

38 Posts

Posted - 2012/12/25 :  13:06:04  Show Profile Send OrEs a Private Message
Tradera
http://www.tradera.com/technics-se-9600-power-amp--auktion_340874_169793649
Avslutad auktion 2050:-
Go to Top of Page

Creator
Member

168 Posts

Posted - 2012/12/26 :  20:09:49  Show Profile  Visit Creator's Homepage Send Creator a Private Message
OrEs. Tackar för länken. Har sett den innan men värdet går ner rätt extremt iom att frontplåten är nedslipad. Mitt steg är helt orginal. Men tacksam ändå =)
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000