HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Tips på bra inspelad metal,hardcore,pop,rock?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

yoko
Member

420 Posts

Posted - 2003/02/03 :  21:40:19  Show Profile Send yoko a Private Message
oj oj oj!jag är nästintill kär i hennes livsattityd...hon tar stora tuggor av allt som hon vill ha, älskar livet o verkar vara oerhört faschinerad av allt från de minsta glädejeämnen (oljud på gatan) till de största (sex, kärlek och musik)...allt detta avspeglas i musiken...och MYCKET mer! Och så låter senaste skivan förvånansvärt bra ljudmässgtmen bara på dvd´n...lustigt!
Go to Top of Page

Anders47
Member

1060 Posts

Posted - 2003/02/03 :  22:14:36  Show Profile Send Anders47 a Private Message
Jag tycker också om Björk även om hon inte hör till mina största favoriter. Föredrar t.ex. PJ Harvey.
Go to Top of Page

yoko
Member

420 Posts

Posted - 2003/02/04 :  11:58:24  Show Profile Send yoko a Private Message
anders:visste du att björk och pj harvey har gjort konserter och en live inspelning tillsammans?!Om du vill så kan jag skícka dig musiken.
Go to Top of Page

jojje_guitar
Member

701 Posts

Posted - 2003/02/04 :  13:21:33  Show Profile Send jojje_guitar a Private Message
Oliver nämnde Dream Theater men han glömde Spock's Beard, Liquid Tension Experiment och Transatlantic... ajjabajja!!! Och snart kommer ju åxå O.S.I. men ljudkvaliten är ju lite svår att uttala sig om då den inte släppts än...

Vanligen och vänligen
Georg

"How about some thinking, before you blow the chessboard clean?" - Roine Stolt, Wallstreet Voodoo
Go to Top of Page

AndersJ
Starting Member

40 Posts

Posted - 2003/02/04 :  18:34:07  Show Profile Send AndersJ a Private Message
Ajajjajaj måste nog ta tillbaka mitt påstående om för mycket diskant på Tool-skivan. Det beror nog på mina dämppaneler som inte dämpar så mycket som dom borde i diskanten..... hmm, får ta och försöka mäta lite någon dag, om jag får tag i något att mäta med.

Mvh Anders
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.44 sekunder. Snitz Forums 2000