HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Ännu en fantastisk recension av Marten Django!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Mårten Design
Member

252 Posts

Posted - 2012/06/15 :  10:03:08  Show Profile  Visit Mårten Design's Homepage Send Mårten Design a Private Message

Pris 89000:-

Tack så hemskt mycket till Stefan Gawlick på tyska Hifi&Records no 2/2012 för denna fantatstiska recension. Han skriver bla:

"Hur är det möjligt? Denna fråga har jag ställt mig ett flertal gånger under min tid med Django. Det är helt klart att man måste leta med lupp för hitta en högtalare med en sådan bandbredd, stor ljudbild, detaljrikedom och balans. För att inte tala om den spelglädje, som denna högtalare förmedlar inte minst med små kompetenta förstärkare. Denna Marten utgör en krigsförklaring och en tydlig sådan!"

Fritt översatt med hjälp av Batman.

Mvh

Marten
Chalmersgatan 24
41135 Göteborg
031-207200
info@marten.se

Maila eller ring för tidsbokning

Django finns också för påseende och lyssning hos Lasses Hifi i Falun 023-20250 samt mycket snart hos Audioconcept is Stockholm 08-650 7250.

Edited by - Mårten Design on 2012/06/15 10:13:07
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000