HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Troels Gravesen C17 *sålda*
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Kmj
Member

2870 Posts

Posted - 2012/02/27 :  13:15:25  Show Profile Send Kmj a Private Message
Så, då den nya lägenheten inte har så mkt utrymme till förmån för HIFI så blir det att rensa lite. Efter mycket övervägande så har jag beslutat att sälja mina ögonstenar och den skapelse jag är tokigt stolt över.
Mina C17 designade av Troels Gravesen.

Högtalarna är ett par smäckra saker som är ruskigt lättdrivna, kabinettet är från den 4:e versionen och filtret från den 3:e. Det är inga som helst problem med det enl Troels själv. De är vitlackade på det lokala finsnickeriet så inget hemmapenslande här.

Priset sätter jag till blygsamma 2.500:- och detta är inte prutbart och ingen frakt ingår.
De finns för avhämtning i Falkenberg och skickas helst inte. Visst går det men jag har inga lämpliga kartonger och jag tar inget ansvar för eventuell frakt.

Jag kan inget om div hifiuttryck utan kan bara beskriva dem som helt fantastiska. För mer information så refererar jag till Troels egna hemsida där han beskriver dem.

http://www.troelsgravesen.dk/C17.htm
Glöm inte att kolla länkarna för de olika versionerna.

.....where the music comes to die.

Edited by - Kmj on 2012/04/25 07:20:04
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000