HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Rogers LS3/5a - Original
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

zikkan
Member

123 Posts

Posted - 2011/12/23 :  10:31:53  Show Profile Send zikkan a Private Message
Tänkte mig att sälja mina Rogers LS3/5a. De är av 15 Ohms-modellen och har matchande, realtivt lågt serienummer (13145A/B). Jag köpte dem begagnade och har haft dem i knappt 15 år.

De är uppenbarligen i begagnat skick, bilderna tagna i blixtljus visar den "sämre" högtalaren. De är dock helt orörda i originalskick! Inget har gjorts i kosmetiskt hänseende eller elektriskt/mekaniskt. Högtalarelementen är felfria och jag använder högtalarna "dagligdags" i min nuvarande anläggning!

Till den seriöst intresserade kan jag ordna med "360-gradersbilder" i dagsljus på bägge högtalarna.

Mitt pris är 7500kr eller bud däröver. Fri prövningsrätt!!! Jag kan givetvis skicka högtalarna väl emballerade (köparen betalar frakten). De väger nog 10kg ihop plus emballage så jag gissar att DHL (245kr) eller bussgods (199kr) kan bli bäst?

Kontakt via PM eller 0708-240806

Mvh
zikkan




edit: bump!

Sammelsurium-anläggning:
========================
Pro-Ject 2, Sony CDP-X7 ESD, Cambridge Isomagic DAC S700, Sony ST-SB920QS , Harman Kardon HK675, Rogers LS3/5a

Edited by - zikkan on 2012/01/11 18:13:12
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.42 sekunder. Snitz Forums 2000