HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 QRS Callisto "de Luxe" Sålda
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

bearwik
200.000-klubben

4289 Posts

Posted - 2011/10/24 :  10:45:53  Show Profile Send bearwik a Private Message
Ett par prototyper av Callisto, en trevägs stativhögtalare med slavbas, med bättre diskanter och mellanregister än originalet, delningsfilter designat av Petter Persson på forumet, de väger 17 kg styck. Högtalarna är optimerade för att stå i hörn, perfekt för den som har ont om plats. De förtjänar en kraftfull förstärkare. De låter i mina öron mycket bra och passar till såväl hårdrock som akustisk musik. De finns i Solna/Stockholm. Jag säljer p g a inköp av golvare som jag inte kunde motstå.
Bilder finns i länken nedan. Pris 5000:- (originalmodellen kostade 15000:- paret) Stativ medföljer, om basbehov finns kan en sub från XTZ säljas för 1000:- också. Ring 0709 829178 eller maila bearwik@hotmail.com eller PM:a.

Bumpar tråden, det måste väl finnas någon som vill ha de här utmärkta högtalarna?
Björn W

Jävligt nöjd Tannoyägare!
Mer membranyta åt folket!
Min rigg: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=70066

Edited by - bearwik on 2011/12/08 13:00:48
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000