HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Azur DAC Magic-B - SÅLD!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

jonash
Member

299 Posts

Posted - 2011/08/10 :  12:25:04  Show Profile  Visit jonash's Homepage Send jonash a Private Message
Har ett exemplar i svart, i mint condition, som ligger förpackad i den blå originaltygpåsen, i sin original kartong, med alla tillbehör.

Frugan får ej igång anläggningen med för många apparater i kedjan, och här ser jag ingen förbättring framgent, varför jag tror att DACen aldrig kommer användas hos mig mer...beklagligt!

Tror ni kanske kan det mesta om den, men ingångar är 2+2 S/P DIF och Toslink vardera, samt en USB. Utgångar är balanserad XLR, RCA och 101 S/P DIF och Toslink. Den har lite roliga finesser. Men framförallt så är det en bra apparat, framförallt kanske om man har en halvdan CD spelare, eller om man spelar från dator med ett halvdant ljudkort typ Soundblaster eller liknande.

Se mer här: http://www.stereophile.com/digitalprocessors/cambridge_audio_azur_dacmagic_da_converter/

Pris: 1300kr, vid avhämtning i Stockholm/Kungsängen. Kan skickas mot postförskott med, tillkommer då 200kr.

mvh Jonas, 070-2148280.

Edited by - jonash on 2011/08/10 13:53:32
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.19 sekunder. Snitz Forums 2000