HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Butikshyllan
 Akustik i Göteborg?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2011/08/08 :  17:21:08  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
Hejsan!

Jag drar till Göteborg under den 20e/21a augusti. Passa på att boka in ett akustikbesök!
Jag gör lyssning och mätning på plats. Väl hemma sammanställer jag resultatet i en mätdokumentation som mailas dig.

Pris 2000 SEK och jag bjuder på milkostnaden eftersom jag ändå kör.

Maila mig för mer information!
info@engelholmaudio.com


Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge).
Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter.
Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2011/08/08 :  19:40:33  Show Profile Send byZan a Private Message
PM'a mig gärna när du ska till Stockholm


"Att lyssna är berikande - att berika är att dela med sig av sina erfarenheter och kunskaper"

Mina system...

Huvudsystem
Dan D#8217;Agostino S250 / Dan D#8217;Agostino HD Preamp / Lumin X1 / Clearaudio Master Reference, Absolute Inside, Goldfinger v2 / Roon Nucleus / PS Audio P20 / TAD Reference One / Stillpoint Ultra 5
Andrasystem
Absolare Signature Integrerad / Lumin S1 / Nucleus - Roon / TAD CR 1 /PS Audio P10

Hemma hos reportage...

HiFiForum Magazine
Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2011/08/12 :  16:37:06  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
En plats kvar, troligen söndag förmiddag.

Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge).
Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter.
Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Go to Top of Page

PetterPersson
Brutal-Harry 2007, 100.000-klubben

5803 Posts

Posted - 2011/08/13 :  07:11:00  Show Profile  Visit PetterPersson's Homepage Send PetterPersson a Private Message
Kul att folk börjar bry sig om sin akustik på allvar! Bättre uppgradering per krona är svår att finna
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.28 sekunder. Snitz Forums 2000