HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Temadag - Audio Space
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Akkelis Audio
Member

1026 Posts

Posted - 2011/08/05 :  12:57:47  Show Profile  Visit Akkelis Audio's Homepage Send Akkelis Audio a Private Message

www.akkelisaudio.com

Akkelis Audio
Member

1026 Posts

Posted - 2011/08/13 :  12:05:00  Show Profile  Visit Akkelis Audio's Homepage Send Akkelis Audio a Private Message
Då är demon igång och många trotsar solen och besöker oss i butiken.

Och här är dagens "huvudperson".

www.akkelisaudio.com
Go to Top of Page

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2011/08/13 :  14:10:31  Show Profile Send byZan a Private Message
Jag ska inte föregå, men med rätt högtalare så imponerar den säkert än mer än när lyssnade på den i veckan som var. Högtalare som passar kan väl inte vara allt för svårt att hitta i den butiken kan jag tänka mig.

Lycka till Dennis och alla ni andra!

"Att lyssna är berikande - att berika är att dela med sig av sina erfarenheter och kunskaper"

Mina system...

Huvudsystem
Dan D#8217;Agostino S250 / Dan D#8217;Agostino HD Preamp / Lumin X1 / Clearaudio Master Reference, Absolute Inside, Goldfinger v2 / Roon Nucleus / PS Audio P20 / TAD Reference One / Stillpoint Ultra 5
Andrasystem
Absolare Signature Integrerad / Lumin S1 / Nucleus - Roon / TAD CR 1 /PS Audio P10

Hemma hos reportage...

HiFiForum Magazine
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2011/08/13 :  21:45:18  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Spelades med högtalare från Audio Note när jag var där. Sällan man hör Emerson, Lake & Palmer på demo - plus i kanten för det Dennis!

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000