HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Lady Gaga - inte vanligt popsnöre?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

iMac
Member

473 Posts

Posted - 2011/05/15 :  11:34:09  Show Profile Send iMac a Private Message
Blev sittande framför TVn när TV1 visade Lady Gaga från Madison Square Garden

Dom låtar som man har hört på radion var som vanligt men där imellan fanns det något som gjorde att jag blev sittande.. Hon kan sjunga o spela o det låter bra live!

"David mot Goliat" HK DPR 2005 vs AVR7000

Edited by - iMac on 2011/05/15 11:39:31

Ampalang
fd. drbob

1136 Posts

Posted - 2011/05/15 :  11:56:50  Show Profile Send Ampalang a Private Message
Hon är en smart tjej som ser sig själv som show artist till 120%. Svårt på skiva men live levererar hon vad hon verkligen är ute efter.

http://www.youtube.com/watch?v=uDS0GCQ9cTs

Edited by - Ampalang on 2011/05/15 12:00:27
Go to Top of Page

mace
London calling

5296 Posts

Posted - 2011/05/15 :  17:01:24  Show Profile Send mace a Private Message
quote:
Blev sittande framför TVn när TV1 visade Lady Gaga från Madison Square Garden

Dom låtar som man har hört på radion var som vanligt men där imellan fanns det något som gjorde att jag blev sittande.. Hon kan sjunga o spela o det låter bra live!


Deja v#361; all over again

Kärestan och jag skulle precis krypa till kojs, flippade bara över för att se vad det var på kanal 1&2.

Sen var man fast halva natten

Nu gillar jag The Lady ännu mer

M

mera quad ESL = mera välljud.

"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.

Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(

"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.


Mr 500!
Go to Top of Page

filikoster
Member

692 Posts

Posted - 2011/05/16 :  23:59:22  Show Profile  Visit filikoster's Homepage Send filikoster a Private Message
Ja jävlar i min låda, den där kvinnan är ett geni. Det fick jag verkligen bekräftat efter att ha sett konsertfimen från Madison Square Garden. På så många sätt och på så många nivåer. Jag trodde inte det var möjligt att vara så utomordentligt konstnärlig i ett så bred kontext som hon befinner sig i. Inte för att poplåtarna är allt, det är de inte även om de är bra. Men allt annat.

Never trust someone who claims to be God.
Go to Top of Page

Mickel-mackel
RödaTråden vinnare

4935 Posts

Posted - 2011/05/18 :  09:39:30  Show Profile Send Mickel-mackel a Private Message
Precis, bara för några dagar sedan var Lady Gaga bara ett namn jag "kände till".
Sen såg även jag den där showen på TV och insåg att det är lite annan kaliber på donnan.

Det känns som att det kan bli ett DVD-konsert-inköp med La-Ga någon gång framöver.
(Musiken helt för sig själv känns inte som att den riktigt räcker för mig )

Edited by - Mickel-mackel on 2011/05/18 09:40:59
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.39 sekunder. Snitz Forums 2000