HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 HP Business Laptops för MediaPC?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

AlfaGTV
600.000-klubben

4819 Posts

Posted - 2011/04/13 :  01:05:14  Show Profile  Visit AlfaGTV's Homepage Send AlfaGTV a Private Message
Hej på er!
Jag har ett fåtal laptops från HP som är nyinstallerade med Windows och Office. De är alla i mycket gott skick och väl fungerande. Dock vågar jag inte lämna några garantier på vare sig disk eller batterier.
Men det slog mig att det kanske finns intresse för dessa här, då de alla är tysta och strömsnåla och ändå har minst 1Gb minne och Intel Core 2 Duo processorer.
Så behöver du en tyst "media-PC" så kan dessa vara nåt för dig.
nc6320 RH380ET 1Gb 80Gb, Win Vista Business
nc8430 RH466EA 2,5Gb 80Gb Ati Radeon X1600, Win XP Pro, Office 2007
nc6320 RU405ET 2Gb, 120Gb HD, Ubuntu Linux
nc6320 RH380ET, 1Gb RAM, 120Gb HD, Win 7 Pro OBS! Randig skärm, lågt pris, funkar dock utmärkt och du tänkte ju ändå fjärra den med din iPod Touch va?

Alla ovanstående har DVD-brännare, firewire, Bluetooth och WLAN
Priser mellan 1800 och 2800 utom den med randig skärm, den vill jag ha en tusenlapp för.
Vill du ha andra operativ än de som ligger på kan det ordnas.

Jag har en bunt andra laptops också, alla med Intel Centrino-processorer. Inga diskar i dessa,men de går ju lätt att komplettera med. Duger även dessa som enkla mediaservrar om man vill. 500:- styck..

MVH /Micke

Junepes uttryck "mindlessness" beskriver ett underskattat tillstånd
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000