Säljer nu min drygt 2år gammla Shanling A-300 pga att jag uppgraderat till Pass Labs. Har precis stoppat i ett par sprillans nya NOS Philips ECC88 rör i försteget och skickar även med originalrören. Övrigt så är förstärkaren i nyskick.
För den som inte vet är det en integrerad dual-mono uppbyggd rörhybrid-förstärkare med riktigt fin byggkvalitet - 33 kg tung med snyggt aluminiumchassi. Försteget är rör (6922/ECC88), och slutsteget är transistor.
Effekt: 2 x 200 W 8 ohm, 2 x 320 W 4 ohm 80 000 uF kondensatorbank Ingångar: 4 st obalanserade RCA, 2 par balanserade XLR.
Det finns även Pre-out på baksidan samt Power-in, vilket gör att steget går att köra som rent slutsteg om så önskas. Spelar riktigt bra i prisklassen och driver i stort sett vad du än matar med den utan problem. Nypris för denna pjäs var 15000kr, jag vill ha 7500kr7000kr 6500kr vid snabb affär! Förstärkaren finns i Luleå och hämtas helst, men jag kan även skicka - fast då tillkommer såklart frakt. Bilder kan ordnas!
Wilson Benesch ACT Two | Pass B1-Buffer | Pass Labs X250 | Opera Reference 2.2 MkIII CD | Clearaudio Evolution Magnum | Lyra Kleos/Sumiko Palo Santos Presentation | Tom Evans Microgroove Plus X RIAA
Kom igen nu, någon måste vara intresserad! Ett fynd för dessa pengar ju!
Wilson Benesch ACT Two | Pass B1-Buffer | Pass Labs X250 | Opera Reference 2.2 MkIII CD | Clearaudio Evolution Magnum | Lyra Kleos/Sumiko Palo Santos Presentation | Tom Evans Microgroove Plus X RIAA