Author |
Topic |
|
EngelholmAudio
Member
8209 Posts |
Posted - 2011/02/07 : 21:39:18
|
På High End mässan i Stockholm kommer det bjudas på mycket godis. Våra bidrag heter: engelholm audio, Entreq, SMT och Improved Audio ...vi kommer spela i ett stort rum: Drottningholmssalen A.
Här blir det Entreq-kablage och tweaks, Improved Audio bistår med cdspelare och 4 monoblock från Trigon-elektronik. engelholm audio tar med sig the shape och nya prelo. SMT ställer upp med akustik!
Kom å hälsa på oss! Säg hej! |
Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge). Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter. Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
|
|
PetterPersson
Brutal-Harry 2007, 100.000-klubben
5803 Posts |
Posted - 2011/02/07 : 22:10:35
|
Det ser jag fram mot!! Ska även bli mycket intressant att se vad ni kommer göra åt rumsakustiken i det stoooora rummet. Väl mött! |
|
|
Pettersson
Member
441 Posts |
Posted - 2011/02/08 : 07:37:10
|
Vilka vackra högtalare
och Prelon är väldigt stilren, snyggt!
mvh
p.s. gillar texten på ingångsväljaren "source of enjoyment" |
Marten svansen....mina åsikter är mina egna Det är resan som är målet....... Mina Spotify favoriter..pettersson Gondul M + Audio Space KT-88 + keram-stativare |
|
|
EngelholmAudio
Member
8209 Posts |
Posted - 2011/02/08 : 08:10:56
|
quote: p.s. gillar texten på ingångsväljaren "source of enjoyment"
Att utveckla hifiprodukter är verkligen kul! När jag satt och gjorde layout för texterna så slog det mig; det är ju inte en ingångsväljare, det är ju en "source of enjoyment-väljare". Kul du uppmärksammade det, Pettersson!
|
Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge). Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter. Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
|
|
|
|
Topic |
|