Jag har ett gäng saker som bara blivit liggandes och som jag har insett att jag inte kommer använda. Mycket saker till klass A byggen.
Har fyra stycken svarta kylflänsar, 300x300mm. 0,3 c/w. Helt oanvända och i originalemballage. Inköpta på farnell. Perfekt för er som tänker bygga klass A byggen Nypris 700+moms styck. Pris: Tänkte mig 400 per kylfläns. Sålda!
8 stycken gigantiska kondensatorer. 220 000 µF(Jupp, 0,22F!), 55V DC En av dom saknar den grå skyddsplasten men alla är uppmätta och fungerande. Perfekt för den som vill ha en riktigt biffig nätdel till klass A byggen. Varför inte en nätdel på 1,76F pris: Tänkte mig 400kr/paret. Billigare vid köp av alla åtta.
En använd kylfläns modell större. Har ej något C/W-värde men tillräckligt för det mesta Finns skruvhål på baksidan. Pris: 300kr?
4 Stycken RIFA kondensatorer. 33 000µF/70VDC Fästbult och skruvterminaler.
Pris: 300 per par? Sålda!
6st First Watt F4 kort gjorda av Peter Daniel. Nelson pass design. Ger 30w/8ohm original men kan dimensioneras åt båda hållen. Klass A design. Korten är bestyckade med resistorer. Har matchade fetar,sj74,sk170,resistorer och dioder som kan köpas till korten(kan vara svårt att hitta annars). 100kr per kort?
4st babelfish-J(Aleph-J klon). Har 2SJ109 till dessa kort också. http://choky.diyaudio.rs/Babelfish%20J.html 100kr per kort?
Skicka PM om något är intressant. Jag har mera saker i mina gömmor som jag kanske lägger ut till salu.
Alla saker finns i Stockholm för upphämtning. Saker kan skickas också i mån om emballage. |