HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Jul rea
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

levande
200.000-klubben

2054 Posts

Posted - 2010/12/27 :  22:59:10  Show Profile  Visit levande's Homepage Send levande a Private Message
Hej
Jag råkade se att Fyndbörsen skulle ha deras största Jul rea någonsin.
Surfade genast in ock tittade på stativare och golvhötalare
Men till min förvåning så hittade jag endast ett par gamla modeller som de försöker bli av med
Frågan lyder har ni sett någon rea och på vad

Min anläggning
http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=41668

Schulze
Member

102 Posts

Posted - 2011/01/10 :  18:21:42  Show Profile Send Schulze a Private Message
Ska man inte kunna få lite glädje av den starka kronan/svaga euron? Jag ser att en LAvardin IS reference kostar 2408 pund i Storbritannien, det är väl ca 26 000 kronor? I Sverige tar man 42 000 för apparaten i fråga.
Go to Top of Page

forken
semester på egen begäran

818 Posts

Posted - 2011/01/20 :  03:25:49  Show Profile Send forken a Private Message
quote:
Ska man inte kunna få lite glädje av den starka kronan/svaga euron? Jag ser att en LAvardin IS reference kostar 2408 pund i Storbritannien, det är väl ca 26 000 kronor? I Sverige tar man 42 000 för apparaten i fråga.

Är 2408£ riktpriset just nu? Förstärkaren har ganska många år på nacken så eventuella priser man hittar i test/recensioner kan vara 5-10 år gamla om sidor ej uppdateras. Vet att priset i Sverige har ändrats en hel del sedan förstärkaren lanserades. Snabb koll säger att priset i EU ligger på runt 35-36k med dagens euro kurs.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000