HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 Filter kopiering
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Andreas N
Member

139 Posts

Posted - 2002/07/18 :  22:03:03  Show Profile Send Andreas N a Private Message
Hej

Jag har nyligen köpt ett par Rogers ls3/5a som är i riktig uselt skick både kosmetiskt och filtermässigt. Vad jag har tänkt göra är att renovera kabinetten och koppla elementen direkt till terminalerna för att kunna köra med externa filter, allt detta klarar jag av att göra själv, men, eftersom det uppenbarligen är något fel på filtren (högtalarna låter inte) så måste jag antingen felsöka filtren och byta nödvändiga komponenter eller göra nya filter. Bägge dessa alternativ ligger utanför min förmåga och nu undrar jag om ni där ute vet någon eller något företag som skulle kunna bistå mig med detta?

Mvh
Tollyf

You're Nobody Without a Nai

hifi
Starting Member

42 Posts

Posted - 2002/07/18 :  23:18:13  Show Profile Send hifi a Private Message
hej,

jag skulle kunna erbjuda att göra det. tror även goldenage (dock dyrt) och kanske ekpeng eller ngra andra kan göra det på det här forumet.

/micke

"Only the universe and human stupidity is infinite and im not sure about the former" /Albert Einstei
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.44 sekunder. Snitz Forums 2000