HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Technics SP-10 MkII SÅLD!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Stefanolo
fd. Stogi

396 Posts

Posted - 2010/09/06 :  10:36:04  Show Profile Send Stefanolo a Private Message
Säljer min fina Technics SP-10 MkII (påbörjad tung plint, se bilder, medföljer utan extra kostnad). Detta exemplar köpte jag av Thomas Schick (känd för sin state of the art-tonarm för tyngre pickuper, typ SPU m.fl.). Verket är väl underhållet och i fint skick. Stroboskop-lampan/dioden lyser ej, men det har ingen betydelse för funktionen (Kan lätt lagas av elektronikkunnig person). Service-manual med komplett kopplingsschema m.m. medföljer.

PRIS: 7900 6500 kr. SÅLD!
Helst hämtning men kan skickas (mot fraktkostnad) då jag har "transportplatta" som håller fast verkets rörliga delar. Plinten skickas ej då den väger 20+ kg.

Säljer även en ny oanvänd 12"-tonarm tillverkad av Thomas Schick i Berlin. En raritet då armnen i detta utförande ej längre tillverkas (men servas om det behövs). Monteringsanvisning medföljer. Mycket enkel att montera.

PRIS: 8000 kr.
SÅLD!

Bilder: http://s196.photobucket.com/albums/aa26/stefanolo1/SP-10%20MkII/

Finns i Malmö.

/stefan tel: 0709-36 90 55

Edited by - Stefanolo on 2010/09/21 16:41:18
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.19 sekunder. Snitz Forums 2000