HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 *SÅLD* Miniwatt S1 - rörförstärkare i miniatyr
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2010/08/29 :  09:22:11  Show Profile Send soundbrigade a Private Message
Jag har lekt färdigt med min kinesiska miniatyrförstärkare; jag har alldeles för många förstärkare med samma prestanda, så även om den är himla fräsig skulle jag se att någon annan var villig att ge den lite kärlek och värme ...



Förstärkaren är en SE-stärkare med kinesiska 6J1 i utgången vilket ger uppemot 2,5W. För att hålla måtten (ca 10x10x10 cm) är nätdelen switchad (knäpptyst).

Mer data på förstärkaren hittas här

Notera att det kinesiska röret 6P1 är ekvivalent med det ryska 6P1P vilket motsvarar ett 6AQ5 i novalsockel (eller ett bantat EL84) och ingångsröret 6Ji är ekvivalent med ryska 6ZJ1P och 6AK5 respektive EF95.

Jag begär modesta 2000:- (ink frakt) för denna gyllene pjäs (ett par extra ryska 6P1P och ett par extra 6AK5 medföljer). Skickas med Schenker eller Krångliga Påskverket .

Emejla mig helst - tubes(#164;)pastisch(punkt)se!

BILDER (på min stärkare):
BILD #1
BILD #2
BILD #3
BILD #4
BILD #5

Edited by - soundbrigade on 2010/08/29 14:16:43
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.28 sekunder. Snitz Forums 2000