HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Cambridge Audio CD6 --SÅLD--
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Pettersson
Member

441 Posts

Posted - 2010/07/28 :  11:01:35  Show Profile Send Pettersson a Private Message
såld för 1000:-

Säljer en klassiker: Cambridge Audio CD6 , tidigare toppmodell.
Internt konstruerade separata analoga och digitala delar med omfattande screening och en jitter-lås mellan dem. En sofistikerad strömförsörjning med tre transformatorer. D / A-omvandlare är Philips TDA 1305. Internt kopparskärmad. Intern kabeldragning är PTFE, och med guldpläterade kretskort. Balanserade analoga utgångar finns, vilket gör att CD6 att erbjuda något bättre prestanda. En S / PDIF digital utgång är standard, vilket gör att CD6 att användas som en mycket bra cd-transport.
Är använd men har inga skador eller stora repor. Något osäker på ålder men ca 6-7 år är den.
Fjärr medföljer + separat strömkabel, packas omsorgsfullt (dock inte i originalförpackning) och skickas om så önskas men köparen står för valfri frakt. Lånad bild på länken, om bilder på min CD6 önskas så fixar jag detta...


Pris: 2000:- vilket kan diskuteras om det blir en smidig affär#8230;..

PM,SMS eller maila så hör jag av mig (jobbar på vardagarna och har inte telefonen med mig hela tiden).
tel/ 070-7878286 eller mail

mvh

Marten svansen....mina åsikter är mina egna
Det är resan som är målet.......
Mina Spotify favoriter..pettersson
Gondul M + Audio Space KT-88 + keram-stativare

Edited by - Pettersson on 2010/10/16 10:35:37
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.47 sekunder. Snitz Forums 2000