Pettersson
Member
441 Posts |
Posted - 2010/07/28 : 11:01:35
|
såld för 1000:-
Säljer en klassiker: Cambridge Audio CD6 , tidigare toppmodell. Internt konstruerade separata analoga och digitala delar med omfattande screening och en jitter-lås mellan dem. En sofistikerad strömförsörjning med tre transformatorer. D / A-omvandlare är Philips TDA 1305. Internt kopparskärmad. Intern kabeldragning är PTFE, och med guldpläterade kretskort. Balanserade analoga utgångar finns, vilket gör att CD6 att erbjuda något bättre prestanda. En S / PDIF digital utgång är standard, vilket gör att CD6 att användas som en mycket bra cd-transport. Är använd men har inga skador eller stora repor. Något osäker på ålder men ca 6-7 år är den. Fjärr medföljer + separat strömkabel, packas omsorgsfullt (dock inte i originalförpackning) och skickas om så önskas men köparen står för valfri frakt. Lånad bild på länken, om bilder på min CD6 önskas så fixar jag detta...
Pris: 2000:- vilket kan diskuteras om det blir en smidig affär#8230;..
PM,SMS eller maila så hör jag av mig (jobbar på vardagarna och har inte telefonen med mig hela tiden). tel/ 070-7878286 eller mail
mvh
|
Marten svansen....mina åsikter är mina egna Det är resan som är målet....... Mina Spotify favoriter..pettersson Gondul M + Audio Space KT-88 + keram-stativare |
Edited by - Pettersson on 2010/10/16 10:35:37 |
|