HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 **Tag bort**
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

freann
Member

863 Posts

Posted - 2010/05/01 :  16:15:27  Show Profile Send freann a Private Message
Efter många år av tvekan måste det ske - hifihyllan i garderoben SKA tömmas. Det är bara att inse att jag inte har ork att ta tag och göra något av sakerna. Finns att hämta i Stockholm/Årsta (skickas alltså inte). Kontakt: fredrik.annell[a]gmail.com


Tannoy "Sixes" 605 LE
Inköpta av mig ca. 1988. Specialmodell topp och botten dämpad med blyhagel och specialkompomponeter i delningsfilteret. Låter typiskt Tannoy - snabbt och öppet och lättdrivet. Inte i nyskick - några skador här och var. Ena högtalargallret saknas. Säljes med en tår i ögonvrån.
Pris: Såld






Nakamichi 600
Inköpt av mig ca. 1988 och trimmades då till TDK SA. I väldigt fint skick - plasthuven saknar dock en skärva på höger nedersida.
Pris: Såld







Sugden A28
Tyvärr trasig. Ett par motstånd har dött värmedöden. Detta är en watt-starkare syster till legenden A21. Går i klass AB, men är högt ställd i klass A - bli varm! Med riia. Införskaffades som ett alternativ till en Accuphase integererad. Sugden vann. Med stor sannorlikhet kan Sugden skicka kretsschema.
Pris: bortskänkt





Thorens 125 MkII & SME 3009 Imp.
Nerplockad av mig för många år sedan. Det skulle bli en ny plint. Kommer aldrig att bli av. All elektronik följer med. Tålamod och manual från internet fixar projektet. Lådan är ommålad svart. Armen är komplett och i kalasskick.
Pris: Såld







Edited by - freann on 2010/05/05 20:21:08

CarlssonH
Skämtsam

1265 Posts

Posted - 2010/05/01 :  19:46:06  Show Profile Send CarlssonH a Private Message
Du har PM.

A balanced diet is a cookie in each hand.
Go to Top of Page

Fjonkalicious
Starting Member

22 Posts

Posted - 2010/05/02 :  12:30:17  Show Profile Send Fjonkalicious a Private Message
Du har PM!
Go to Top of Page

bearwik
200.000-klubben

4289 Posts

Posted - 2010/05/02 :  13:47:57  Show Profile Send bearwik a Private Message
Du har PM.

Jävligt nöjd Tannoyägare!
Mer membranyta åt folket!
Min rigg: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=70066


Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.42 sekunder. Snitz Forums 2000