HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Hifi på 1:a Maj?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Hi Fi Consult
Member

2112 Posts

Posted - 2010/04/29 :  18:55:51  Show Profile  Visit Hi Fi Consult's Homepage Send Hi Fi Consult a Private Message
.


www.hificonsult.se
http://www.goteborghifishow.se/index.php/se/

Marina Jansson
Member

2328 Posts

Posted - 2010/04/29 :  22:14:35  Show Profile Send Marina Jansson a Private Message
Vi undrar om ni ska ha någon demonstration?

Waf, Waf!

Go to Top of Page

Hi Fi Consult
Member

2112 Posts

Posted - 2010/04/30 :  10:58:26  Show Profile  Visit Hi Fi Consult's Homepage Send Hi Fi Consult a Private Message
Av politiska och ideologiska skäl har arbetarna på firman ledigt (riksdagsbeslut) och är fria att fira denna högtidsdag. Enbart den utsugande klassen är i arbete.

Men av opportunistiska och kommersiella skäl kan en liten demonstration ordnas om önskemål om detta föreligger

mvh
politiskt bunden

www.hificonsult.se
http://www.goteborghifishow.se/index.php/se/
Go to Top of Page

jast
Starting Member

21 Posts

Posted - 2010/04/30 :  16:29:44  Show Profile Send jast a Private Message
Jag protesterar mot i princip allt som jag inte överhuvudtaget inte tänkt ut själv, inklusive mig själv och min sambo, och kommer därför, oavsett väderlek, men ändå, att sympatisera med oss alla andra, som därvidlag, fast man kanske ännu inte kommit därhän att man riktigt vågar, tar vara på denna introverta protest-chans....och kanske rentav damma av min högst personliga ståndpunkt, m.a.o ta bladet från spegeln, när den nu så här bjuds ut,och, -detta är viktigt,-ge mig själv en rejäl högtidlig åthutning rätt och slätt!-det kan man rimligtvis behöva en gång om året...
Jag kommer säkert inte särskilt långt med denna ståndpunkt, och definitivt inte i ett tåg.
Upp till kamp!

Skål!

Janne

jast
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.38 sekunder. Snitz Forums 2000