HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Röda Tråden - Torsdag 11/3
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

Psy_lord
Member

196 Posts

Posted - 2010/03/11 :  22:42:44  Show Profile Send Psy_lord a Private Message
Så sant så sant!! Jag gjorde faktiskt bort mig under mina första röda tråd!! editera ett nästan rätt svar och fick tråkig nog erfara hur deva at inte läst reglerna. Nu hade jag gjort det som tur va. Men förstår att fet stil förvillar. tur bara inte den feta stilen när jag sammanfatta ledtrådarna räknades som svar. Men lovar!! Jag kommer v a tydligare framöver. Men måste erkännas att det va lite spännande

Every second saturday every month it happens... HifiNördKooperativet
Go to Top of Page

Rolf-san
Member

2137 Posts

Posted - 2010/03/11 :  22:45:20  Show Profile Send Rolf-san a Private Message
Grattis!
Inte i närheten ikväll igen.
Men jag kommer igen

När elefanterna slåss, så trampas gräset ner.
Go to Top of Page

Rolf-san
Member

2137 Posts

Posted - 2010/03/11 :  22:45:20  Show Profile Send Rolf-san a Private Message
Grattis!
Inte i närheten ikväll igen.
Men jag kommer igen

När elefanterna slåss, så trampas gräset ner.
Go to Top of Page

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2010/03/11 :  23:06:46  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message
Sedan har ju alltid trasslaren möjlighet att be nystaren förtydliga sig om svaret är otydligt formulerat.

/Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.
Go to Top of Page

Mickel-mackel
RödaTråden vinnare

4935 Posts

Posted - 2010/03/11 :  23:39:56  Show Profile Send Mickel-mackel a Private Message
Egentligen gjorde Psy_lord bort sig redan med ett första editerat inlägg där alla ledtrådar är uppställda.
För den noggranna och regellydiga trasslaren kan redan detta inlägg ses som ett förlupet svar som en nystare ångrar. Och därmed maskerat på detta vis.

Nu tror inte jag det i just detta fallet, men vi kan väl inte på något vis överdriva vikten av att aldrig editera något inlägg i röda-tråden-trådar.
Utom då man är RT-trasslare (men knappt då heller) eller man är 100% säker på att man avlagt sitt egentliga svar (ehhhh gissning ).

Edit
Grattis Psy_lord

Edited by - Mickel-mackel on 2010/03/11 23:41:05
Go to Top of Page

Mickel-mackel
RödaTråden vinnare

4935 Posts

Posted - 2010/03/11 :  23:39:56  Show Profile Send Mickel-mackel a Private Message
Egentligen gjorde Psy_lord bort sig redan med ett första editerat inlägg där alla ledtrådar är uppställda.
För den noggranna och regellydiga trasslaren kan redan detta inlägg ses som ett förlupet svar som en nystare ångrar. Och därmed maskerat på detta vis.

Nu tror inte jag det i just detta fallet, men vi kan väl inte på något vis överdriva vikten av att aldrig editera något inlägg i röda-tråden-trådar.
Utom då man är RT-trasslare (men knappt då heller) eller man är 100% säker på att man avlagt sitt egentliga svar (ehhhh gissning ).

Edit
Grattis Psy_lord

Edited by - Mickel-mackel on 2010/03/11 23:41:05
Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.38 sekunder. Snitz Forums 2000