Har fått i uppgift att fixa ljudet till en kompis bröllop. Det är en ganska stor lokal så det blir till att hyra eller köpa PA högtalare.
Har kollat upp vad det kostar att hyra och det verkar vara 1000:- per dygn och uppåt. Men nere vid 1000 kr strecket ser det inte ut att vara speciellt stora grejer.
Därför började jag kolla på att köpa, kanske för att sälja direkt efter bröllopet alternativt behålla grejerna och själv hyra ut. Då slog det mig att någon annan kanske redan tänkt och gjort samma sak?
Skulle därför vilja ha tips om någon har något att hyra ut alternativt tips på bra/billiga ställen att hyra från eller handla?
Tack på förhand. Uthyrning är endast aktuell i Malmö närområdet.
Jag har ett par dB Opera Live 405 som vi har kört med på några spelningar och på vårt bröllop. Säg till om det är intressant. Jag har en liten mixer till.
Körde all musik på bröllopet från laptop'n. Har en liten fjärr till den som jag stängde av musiken med när vi skulle prata i den lånade trådlösa micken.
Klubbmästare eoJeud - Kontakta mig eller Anton om ni vill bli medlemmar Min medlemstråd