- Förstärkare Gryphon Callisto 2100. Talar för sig själv. En av de bästa intregrerade förstärkaren någonsin tillverkade. Tror den är ifrån 2002. Toppskick.
Nypris: runt 40-50.000kr Pris: 22.000kr
- Dac: Stello DA100 Signature (den bättre modellen med bättre ljud och XLR-utgångar). från 2008. Toppskick. Jag föredrar denna framför Lavry och Benchmark. Nypris: 10.000kr Pris: 6000kr
Cardas Golden Cross XLR balanserade signalkablar, 60cm. Pris: 2300kr
Shunyata Sidewinder Gold nätkabel, mycket prisvärd. Tillverkad för CD-spelare, Dacar och Försteg. (har använts till min Stello med mycket goda resultat) 1,5m. Pris: 1500kr
Karan nätkabel 1,5M. Kablen som följer med alla Karan produkter. Låter väldigt bra men är svårt att sätta något värde på då den inte säljs separat. Pris 500kr.
Ensamble Power Point grendosa. En av de bästa i världen, helt fantastisk. Nypris 6000kr. Pris. 2000kr
Lite SUPRA grejer: Grendosa MD06-EU/SP. 4st nätkablar i varierande längder. Kom med bud här. Byten är intressanta till framför allt mindre billigare högtalare och mindre förstärkare (larsen 4 och naim är intressant) Samt äldre integrerade naim förstärkare (gärna Olive). Jag är också ute efter en bättre hörlursförstärkare samt lurar. Vid snabb affär så kan bättre pris eventuellt ges. Vid köp av många saker kan paketpris eventuellt ges.