HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 mobiltelefon & gps?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

CC
Member

3981 Posts

Posted - 2010/02/15 :  14:51:33  Show Profile Send CC a Private Message
Tja..?

Min SE w850 funkar som den ska ännu (det går att ringa ut/in på den) men jag e lite sugen på att tillgång till gps. Kan vara praktiskt ibland (!). Speciellt med mitt usla lokalsinne så borde det vara lag att jag ska ha tillgång till dylik "gadget"...

Men jag vill inte ha en pryl till å släpa på samt så vet man aldrig när jag kan tänkas springa bort, så en gps i mobiltelefonen vore väldans smidigt... Alltid finnas tillhands vid behov. Precis som de tveksamma kamrer som finns i mobilerna.

Så till min fråga till er: -Vilken mobil är bra/bäst med gps och vad rekommenderar ni som har praktiska erfarenheter? "Duger" det exempelvis med en w995:a från SE för att nyttja gps eller är det bortkastat tid/engagemang?

Då jag är inbiten användare av Ericssons mobiler och blir irriterad över produkter med massa konstiga tecken och färger så förstår ni var jag står..? Men jag är ändå "open minded", så allt tyckande beaktas och respekteras.

"I am not young enough to know everything"
- Oscar Wilde -

"Simplicity is the ultimate sophistication"
- Leonardo da Vinci -
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.42 sekunder. Snitz Forums 2000