HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Pro-Ject Skivspelare - Nytt Pris! BEHÅLLER
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Raw Sugar
fd Amatörn

84 Posts

Posted - 2010/01/26 :  12:11:17  Show Profile Send Raw Sugar a Private Message
BEHÅLLER!


ON HOLD!


Hej!

Tänkte sälja min skivspelare av märket Pro-Ject eftersom jag aldrig riktigt fastnade för detta med vinyl och så vill jag lösgöra lite slantar för andra komponenter i mitt system.



Tyvärr så hittar jag inte handboken som kommit bort i samband med en flytt (ligger mest troligt i en kartong någonstans på vinden) så jag vet inte säkert vilken modell det är. Jag är säker på att den heter Pro-Ject Debut, men jag har nu sett att det finns lite olika modeller av denna - Debut, Debut II och Debut III (Efter ytterligare efterforskningar så lutar det mer åt att det är en Pro-Ject 0.5, vilket är en modell som föregick Debutserien, så vitt jag förstår). Det finns ingen bra märkning på själva spelaren som säger mig vilken exakt modell det är. Däremot så sitter det en klisterlapp på undersidan som säger:

Pro-Ject P0.5 Phono
NC 500-60
AC 16 V 50 Hz
No. 000338

Kanske någon, som med hjälp av detta, kan tala om vilken spelare det är?

Den har ett inbyggt phonosteg och levererades med en Ortofonpickup märkt OMB 5e. Funkar bra och är mycket sparsamt använd - plastkåpan har lite repning. Köpt ny runt år 2000.


Pris 1200:-
Sänker till 1000:-

/ Amatörn


Edited by - Raw Sugar on 2010/02/04 08:51:34
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.55 sekunder. Snitz Forums 2000