HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 erfarenheter av Perreaux sökes
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

kungpingvin
Member

406 Posts

Posted - 2003/01/15 :  14:12:44  Show Profile Send kungpingvin a Private Message

Gott folk,

jag skulle vilja höra ifall någon av er har några erfarenheter av Perreaux att dela med sig av.

Framför allt gäller det försteg och då deras sm1p.

Om någon bor i Göteborg som har något försteg så vore jag såklart tacksam ifall det skulle finnas möjlighet till provlyssning.

/Jonas

mangew
Semesterfirare

2297 Posts

Posted - 2003/01/15 :  16:10:16  Show Profile  Visit mangew's Homepage Send mangew a Private Message
Har idagarna köpt ett Perreaux försteg SM6P vilket jag är mkt. nöjd med med tanke på priset jag betalat.

Köpte först hem ett Perreaux SM1P i tron (enligt butiken) att det var en SM6P, men vid ankomst visade sig att det var ett SM1P. Provlynnsade detta lite grann innan jag returnerade det och det lät väldigt bra det också.

Kan inte säga att jag hör någon större skillnad mot SM1:an och den SM6:a jag har hemma nu, men det var ju några veckor sedan jag hörde 1:an så jag kan ha glömt hur det var...

Annars är Perreaux, välbyggda gedigna. Har varmt behagligt och lättlyssnat ljud. Passar mig väldigt bra iaf.


*** Luleå Hockey ***
*** Manisk flugfiskare ***
*** Driver MW sportfiske ***
Go to Top of Page

kungpingvin
Member

406 Posts

Posted - 2003/01/15 :  22:03:50  Show Profile Send kungpingvin a Private Message
mangew,

får jag fråga vilken affär det var?

/Jonas - som ska till Stockholm i helgen
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.5 sekunder. Snitz Forums 2000