HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Garderobsrensning!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Leffler
Member

601 Posts

Posted - 2010/01/10 :  23:19:44  Show Profile Send Leffler a Private Message
Har lite grejer som legat och skräpat ett tag. Förutom lite grejer jag uppdaterat mig vidare ifrån, så har jag numera inte riktigt tid och energi till tekniska projekt. Fel pris? Skicka ett bud. Grejorna skickas helst inte, finns i centrala Gbg, men om du betalar portot så kanske jag kan övertalas... Kan ordna bilder om det behövs.

Det som återstår är:

Rega Planar 2 plint (svart med grön text, 90-tal, har fötter men motor, lager etc har flyttat) & lock (rökfärgat, fint skick) Bud?

Audioquest Type 8 högtalarkabel, terminerad med Svalanders tunna guldbananer, lött och klätt med krympslang. Har för mig att det är 2x1,5m. 500:-

41hz Amp3 - en 2x10w klass D förstärkare, mycket liten krets. Komplett med oerhört överdimensionerade glättningskondensatorer och transformator. Monterad, testad, lät utmärkt, men sedermera har chipet och en diod dött av beröring. Nya finns, men är ej monterade. Bud?


Finns också en Sony centralenhet för hemmabio, smal historia med DVD-spelare och fem kanaler klass D förstärkare. Lite speciella högtalarkontakter (för sonys egna sladdar). Har nog hört till något kit. Bortskänkes, för det är roligare att ge bort än att slänga!

Edited by - Leffler on 2010/01/15 13:40:58
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.28 sekunder. Snitz Forums 2000