Author |
Topic |
|
ayayay
Inredningsarkitekt
1278 Posts |
Posted - 2010/01/09 : 09:22:11
|
Under 2009 så har jag och en kompis utmanat oss själva genom att starta ett litet hobbyföretag, WestCoastCables.
Anledningen är att vi har pratat om det så länge så nu va det ta mig tusan dags att köra igång
Jag har i flera år redan hjälpt och försett diverse "kunder" med allt från kablar, begagnade stereodelar, installation av ljud- och bildsystem, hjälp vid inköp etc... Jag har gjort det för att jag tyckt att det varit riktigt roligt. Att kunna hjälpa folk att få ut det mesta möjliga ur det prylar som de har köpt, "The most bang for the buck" - rules!
Sväng gärna förbi den hemmafixade hemsidan: www.westcoastcables.se
Skulle det va så att ni skulle vilja beställa något så ange ert nickname här på HiFiforum.nu så bjuder vi på frakten.
Mvh Joakim |
"difficulties mastered is opportunities won" - Winston Churchill |
Edited by - ayayay on 2010/01/09 09:23:29 |
|
B-200
fd. asimov66
4687 Posts |
Posted - 2010/01/09 : 15:45:14
|
Ser fram emot att läsa mer och se mer om högtalarkablarna. Vill gärna se dem i färg med lite svårt att avgöra hur de ser ut IRL i svart/vitt trots att bilderna blir snyggare så. |
.....Med reservation för subjektivitet och stavfel |
|
|
ayayay
Inredningsarkitekt
1278 Posts |
Posted - 2010/01/09 : 22:21:20
|
B-200, högtalarkablarna är nu i testfasen, spelar som bara den här hemma i vårt testsystem.
Skall ha en liten demo längre fram i 2010 här i Göteborgstrakten, blir väl runt Mars. Så att folk kan få en chans att se vad det är vi håller på med
|
|
|
opethic
Member
2890 Posts |
|
ayayay
Inredningsarkitekt
1278 Posts |
Posted - 2010/01/10 : 00:00:08
|
En liten miss på sidan, man får trycka på "beställ", sen kan man välja längd, och där ser man priserna.
Gneis kostar 600SEK för 1,5m
|
|
|
|
Topic |
|