HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Måste få svara Morello angående tävling.
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Sten
Vad får det lov att vara?

1033 Posts

Posted - 2002/07/17 :  17:16:57  Show Profile  Visit Sten's Homepage Send Sten a Private Message
Jag bor i Hallstahammar som ligger 2 mil från Västerås. Alltså ca 10 mil ifrån Stockholm.
Som jag sa kan jag tänka mig att ställa upp om tiden tillåter det. Jag har ju en egen hifibutik och jobbar som sagt måndag-lördag. Lördagar stänger jag kl. 13.00 så det får i så fall bli på en lördag eftermiddag. Jag tänker dock inte ställa upp om det bara blir jag eftersom då testet känns ganska meningslöst. Supra EFF-ISL kabel kan jag naturligtvis ställa upp med om testet blir av.
Kanske kunde man träffas på neutral mark i min butik?
Det kanske skulle locka fler att ställa upp?
Nu är dett fritt fram för moderatorerna att låsa detta ämne om så önskas.

mvh
Sten


Tiden går fort när man ligger i koma (Blackie Lawless - W.A.S.P

Sanoj
Mannen med bilderna

2475 Posts

Posted - 2002/07/17 :  20:00:10  Show Profile Send Sanoj a Private Message
quote:
Nu är dett fritt fram för moderatorerna att låsa detta ämne om så önskas


Sten..jag vet inte om du var med på det andra forumet, men där urartade hela denna diskussion om blindtest. Det var förfärligt att se, så det är nog anledningen till låsning....inte att det är lågt i tak.
Go to Top of Page

Sten
Vad får det lov att vara?

1033 Posts

Posted - 2002/07/18 :  09:50:50  Show Profile  Visit Sten's Homepage Send Sten a Private Message
Jodå, jag var med på det andra forumet också. Och jag tycker det var helt rätt av moderatorerna att låste diskussionen om blindtest eftersom den hade urartat.

mvh
Sten Ridderström


Tiden går fort när man ligger i koma (Blackie Lawless - W.A.S.P
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.5 sekunder. Snitz Forums 2000