HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Xindak XA 8800 MNe - Sonab OA 2212
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

DuST
Starting Member

10 Posts

Posted - 2009/12/16 :  11:07:34  Show Profile Send DuST a Private Message
Mitt slutsteg gav upp i går kväll.. Suck ! Tar det som ett tecken att det kanske är dax att gå över till mono-block.. Undrar om det är någon här på forumet som har någon erfarenhet av Xindak XA8800 MNE ? Försteget jag använder är ett Holograpic Audio PRE 25 och högtalarna som ska drivas är Carlsson/Sonab OA 2212.. Skulle vara trevligt med lite synpunkter och kanske förslag på andra slutsteg/monoblock som kan passa med mina -70 tals monster till högtalare.. Xindak blocken går på närmare 24000 i sverige men går att beställa från Hong Kong : http://www.cattylink.com/page76a.html för under 1100 dollar (exklusive frakt), verkar billigt tycker jag.. Är också intresserad av tips på rör-slutsteg , finns ju en massa roliga saker på den kinesiska marknaden som inte kostar skjortan.

Mvh Pär.
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.33 sekunder. Snitz Forums 2000