HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Vilket försteg till Vincent sp-331? Någon?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

gooze
Member

149 Posts

Posted - 2009/12/04 :  18:25:12  Show Profile Send gooze a Private Message
Verkligen ingen som har någon erfarenhet av Vincent+annat fabrikat?

Eftersom jag inte kan använda Hk'n som försteg så behöver jag skaffa nytt eller ännu hellre begagnat. Jag har tidigare bara använt integrerade stärkare och behöver nu lite råd. Sa-31 har jag sneglat på men eftersom jag är lite lat så vill jag ha fjärr så det blir väl mk-versionen isånt fall. Är det något annat märke som kanske funkar bra tillsammans med Vincent?


/Roger

Edited by - gooze on 2009/12/22 19:54:05

miaber
Member

1345 Posts

Posted - 2009/12/22 :  20:19:15  Show Profile  Visit miaber's Homepage Send miaber a Private Message
Misstänker att du kan köra med det mesta. varför inte Rotel, exempelvis? Jag kör ett sansui-försteg ihop med mitt SP993, och det funkar utmärkt och låter bra, men jag, som du, sneglar på annat pga bristen på fjärr i nuvarande setup.

http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=50098
Go to Top of Page

gooze
Member

149 Posts

Posted - 2009/12/22 :  20:35:47  Show Profile Send gooze a Private Message
Hej o tack miaber för det första svaret! Rotel och Nad lutar det väl åt just nu. Man vill gärna ha lite råd då jag inte har en aning om vad som kan passa.


/Roger
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.53 sekunder. Snitz Forums 2000