HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Marten Mingus + Ella ** SÅLDA**
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Pettersson
Member

441 Posts

Posted - 2009/11/11 :  22:42:35  Show Profile Send Pettersson a Private Message
Har bytt in dessa på Akkelis Audio......


Jag vill sälja mina älskade Mingus 3. De är proffslackade i mattsvart och special tweakade med bybees bla. Skicka ett PM förklarar jag närmare... De står stadigt med hjälp av SoundCare Superspikes.

Pris: 15000kr

Jag säljer även min lika älskade Ella, en fullständigt unik Marten centerhögtalare, den matchar både ljud och utseende med Mingus 3 och Miles II. Den är proffslackad i mattsvart. Den är sluten med två 7" kerambasar och en keramdiskant (samma element som ovan nämnda högtalare). Den väger närmare 25kg och står på tre Clearlight audio koner med "pitts" under. Delningsfilter komponenter av högsta klass och detta är gjort av Leif.

Pris: 17000kr eller bud

Paketpris: ???? = bud

Bilder kan mailas .....


Är också mycket intresserad av byte, närmast en bra cd-spelare och ett bra försteg....

Svår att nå på dagtid vardagar men skicka ett SMS eller lämna ett meddelande på tel nr. 070-7878286. Eller så PM:a eller maila till mp.0501@telia.com

En närbild på lacken.....



en bild på min Mingus.....



och en på Ella...............



Marten svansen....mina åsikter är mina egna
Det är resan som är målet.......
Mina Spotify favoriter..pettersson
Gondul M + Audio Space KT-88 + keram-stativare

Edited by - Pettersson on 2010/01/09 16:29:37
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000