HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 PA toppar HOG Music 600 series JBL/RCF
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

deka_erik
Member

103 Posts

Posted - 2009/09/29 :  22:02:04  Show Profile  Visit deka_erik's Homepage Send deka_erik a Private Message
Behöver få tillbaks lite yta så för den intresserade finns möjligheten att fynda 8st JBL 2445/2446 samt 16st rcf 12" midbasar samt en massa glasfibertrattar och faspluggar inpackat i stabila björkplyfa lådor. Erbjudande 8 lådor för 12000kr

bilder finns

4st HOG Music 600 toppar. 600-serien är en svenkbyggd Meyer MSL kopia bestyckad med 2 x 12" RCF hornladdat, 3st Piezohorn samt 1 st JBL 2" diskantdriver. (Jag är osäker om det är 2445 eller 2446 vid seriöst intresse kan jag skruva upp och kolla)

Lådorna är delade mellan 12:orna så man kan köra med 1st 12" och Diskant eller med 2st 12" och Diskant.

Hog 600-series är byggda för aktiv delning mellan 12" och diskanterna så det krävs 2 slusteg med filter för att driva dom.

4st för 10000kr

Jag har även...
4st Hela skåp men dessa är i behov av lite reparationer.

Alltså samma spec som ovan men ej delbar låda.

Föjande är trasigt/saknas:
2 av 8 12" behöver konas om
Drivers saknas i lådorna men jag har lösa JBL 2445 som följer med. Membran till drivers saknas.
Kontaktpaneler ej kompletta.
Front skum saknas.

4st defekta skåp 6000kr

Driver företaget Audiotec Nord AB
www.audiotecnord.se
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.44 sekunder. Snitz Forums 2000