HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Butikspremiär - Akkelis Audio i nya lokaler
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Akkelis Audio
Member

1026 Posts

Posted - 2009/09/24 :  21:44:39  Show Profile  Visit Akkelis Audio's Homepage Send Akkelis Audio a Private Message

Akkelis Audio firar 5-års jubileum och flyttar till större lokaler.

Avsevärt mycket större butiksutrymme, än bättre parkeringsmöjligheter, mat och fika ställen i närheten, breddat utbud med kända kvalitetsprodukter, du missar väl inte premiären?

När? Lördagen den 10:e oktober klockan 10:00 (till ca 16:00)

Vart? Munkebäckstorget 2, 416 73 Göteborg

Välkommen.

www.akkelisaudio.com

Edited by - Akkelis Audio on 2009/09/24 21:54:38

Double A
Member

2095 Posts

Posted - 2009/09/24 :  22:26:44  Show Profile  Visit Double A's Homepage Send Double A a Private Message

Jag blir så glad när man hör att någon kan expandera i dessa bistra tider.
Ett jätte grattis, Stefan!
Lycka till i dom nya lokalerna, hoppas kunna hälsa på dig någon gång

Mvh
Anders

Det är bara döda fiskar som flyter med strömmen.
Double A ordspråk.
Äger och driver Double A Design. www.dadesign.se
Go to Top of Page

Akkelis Audio
Member

1026 Posts

Posted - 2009/10/01 :  09:13:09  Show Profile  Visit Akkelis Audio's Homepage Send Akkelis Audio a Private Message

Här ligger den nya butiken. Det går lika bra att ta sig hit med bil som med buss eller spårvagn.

www.akkelisaudio.com
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2009/10/01 :  09:40:00  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Det ska bli roligt att se nya butiken!

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

Transient Design
Member

287 Posts

Posted - 2009/10/07 :  09:20:47  Show Profile  Visit Transient Design's Homepage Send Transient Design a Private Message
Och för att markera detta paradigm-skifte så gör Akkelis Audio sin snyggaste Hifi & Musik -annons någonsin!

Fast jag kanske är lite partisk?

Mvh Lasse

PS. Detta är en ledtråd till vem som är avbildad... DS.

www.transientdesign.se Distributör för AMR, iFi-Audio, Acoustic Revive, Leben, Line Magnetic, LAB12, Okki Nokki, Bryston, Kora, HANA och HiFimans hörlurar.
Go to Top of Page

Akkelis Audio
Member

1026 Posts

Posted - 2009/10/09 :  07:16:34  Show Profile  Visit Akkelis Audio's Homepage Send Akkelis Audio a Private Message
Imorgon är det dags, 10 till 15 är premiärtiderna.

Välkomna

www.akkelisaudio.com
Go to Top of Page

garmen
Member

757 Posts

Posted - 2009/10/09 :  08:19:27  Show Profile Send garmen a Private Message
Hade varit galet kul, men jobbar 10-16 på lördag, men det kommer ju fler dagar.

"Var därför noga med hur ni lyssnar, ty den som har, han skall få, men den som inte har, från honom ska tas också det han tror han har"
Lukas 8:18

http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=35882
skivsamlingen uppdateras fortlöpande -> http://www.discogs.com/collection?user=garmen
Go to Top of Page

Transient Design
Member

287 Posts

Posted - 2009/10/09 :  08:29:11  Show Profile  Visit Transient Design's Homepage Send Transient Design a Private Message
garmen: Inga problem med jobb på lördag eftersom det är öppet även under söndagen! Och MBL-demo (mini-mässa?) dessutom!

Mvh Lasse

www.transientdesign.se Distributör för AMR, iFi-Audio, Acoustic Revive, Leben, Line Magnetic, LAB12, Okki Nokki, Bryston, Kora, HANA och HiFimans hörlurar.
Go to Top of Page

Ingvar.Ahlberg
300.000-klubben, Semester på egen begäran

1969 Posts

Posted - 2009/10/10 :  17:35:38  Show Profile Send Ingvar.Ahlberg a Private Message
Grattis Stefan!

Fantastiskt trevlig lokal, valvrummet i källaren kändes som en riktig skattkammare ljudmässigt.

Roligt att se så mycket premiärbesökare, det befarade döende intresset för vår hobby har aldrig känts överhängande när man hälsat på i Din gamla butik, jag hoppas och tror att det fortsätter och växer även här.

Jag undrar förresten om det står så många olika spännade rörförstärkare exponerade i någon annan butik i Sverige?

Den nya Du hade på golvet är dock troligen inte S/CE- märkt då anodanslutningarna var oisolerade.

Sedan var det mycket trevligt att säga hej till några forummedlemmar jag inte haft förmånen att hälsa på tidigare, fick kvalitetsfika efteråt också!

För övrigt är väl även Göteborgsregionens hifikunder också att gratulera då en seriös handlare med ett spännande utbud växer och erbjuder en oas som alternativ till stormarknadstramset.

Ingvar

Ansvarig för och Designer bakom H.A.D Halland Audio Design.
Driver också The Vacuumed Cat co.
Go to Top of Page

Improved Audio
Member

316 Posts

Posted - 2009/10/11 :  13:09:22  Show Profile  Visit Improved Audio's Homepage Send Improved Audio a Private Message
Gratulerar med Din nya butik Stefan!

Dessvärre hade jag inte möjlighet att personligen delta i denna stolta invigningshelg men hoppas på att inom kort kunna titta förbi. Jag hoppas att det trillar in lite festbilder från festen på detta forum så att man får en liten tjuvtitt om hur det ser ut.

IMPROVED XPO
Oberoende arrangör av hifi och musikevents
http://www.sweetspotevents.se
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000