HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 DIY-sällskap i Skåne?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Pabo
Member

993 Posts

Posted - 2003/01/11 :  19:41:26  Show Profile Send Pabo a Private Message
Jag har via ett topic (Hifibyggare i Skåne se hit!) fått kontakt med en del människor som är intresserade av att sammanstråla och bygga lite roliga saker ihop.

Tänkte göra ytterligare ett försök att få ihop lite mer människor.

Ni som är intresserade av att bygga slutsteg, försteg, högtalare, filter och tom. CD-spelare, skicka mig ett mail! Lägg gärna också in ett reply så att de andra kan se om det finns intresse.

Jag har själv en hel del färdiga konstruktioner vad gäller slutsteg, försteg, fjärrkontroller med mera. Skall alldeles strax bygga en CD-spelare på Philips gjutna drivverk.

Om det mäter bra men låter dåligt, mät igen!

e96mlo
Member

504 Posts

Posted - 2003/01/11 :  20:20:37  Show Profile  Visit e96mlo's Homepage Send e96mlo a Private Message
Låter intressant!

Är tanken att folk ska träffas någonstans och bygga eller är det bara tänkt att träffas och byta idéer?

/Marcus
Go to Top of Page

wallraff
Member

1077 Posts

Posted - 2003/01/11 :  21:22:46  Show Profile Send wallraff a Private Message
Ytterst intressant!

Får jag vara med :)

"I'm easy to forget, I'm just the leadsinger!"

Almost Famous
Go to Top of Page

henricsson
Nu Katt-lös...

3234 Posts

Posted - 2003/01/11 :  22:15:24  Show Profile Send henricsson a Private Message
quote:
Originally posted by Pabo

Jag har via ett topic (Hifibyggare i Skåne se hit!) fått kontakt med en del människor som är intresserade av att sammanstråla och bygga lite roliga saker ihop.

Ni som är intresserade av att bygga slutsteg, försteg, högtalare, filter och tom. CD-spelare, skicka mig ett mail! Lägg gärna också in ett reply så att de andra kan se om det finns intresse.

Jag har själv en hel del färdiga konstruktioner vad gäller slutsteg, försteg, fjärrkontroller med mera. Skall alldeles strax bygga en CD-spelare på Philips gjutna drivverk.
Som du säkert förstår av PM:et är jag givetvis på

Bra intiativ!

Ju mer man vet desto mer vet man hur lite man vet

Go to Top of Page

Tobias
Member

185 Posts

Posted - 2003/01/11 :  23:34:46  Show Profile Send Tobias a Private Message
Jag är eventuellt intresserad av att bygga cd-spelare.
Go to Top of Page

oliver
Member

714 Posts

Posted - 2003/01/11 :  23:38:57  Show Profile Send oliver a Private Message
quote:
Originally posted by Pabo

Jag hakar på omgående om det skall byggas en cd spelare

Skeptiker
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.3 sekunder. Snitz Forums 2000