Author |
Topic |
|
Pabo
Member
993 Posts |
Posted - 2003/01/11 : 19:41:26
|
Jag har via ett topic (Hifibyggare i Skåne se hit!) fått kontakt med en del människor som är intresserade av att sammanstråla och bygga lite roliga saker ihop.
Tänkte göra ytterligare ett försök att få ihop lite mer människor.
Ni som är intresserade av att bygga slutsteg, försteg, högtalare, filter och tom. CD-spelare, skicka mig ett mail! Lägg gärna också in ett reply så att de andra kan se om det finns intresse.
Jag har själv en hel del färdiga konstruktioner vad gäller slutsteg, försteg, fjärrkontroller med mera. Skall alldeles strax bygga en CD-spelare på Philips gjutna drivverk.
|
Om det mäter bra men låter dåligt, mät igen! |
|
e96mlo
Member
504 Posts |
Posted - 2003/01/11 : 20:20:37
|
Låter intressant!
Är tanken att folk ska träffas någonstans och bygga eller är det bara tänkt att träffas och byta idéer?
/Marcus |
|
|
wallraff
Member
1077 Posts |
Posted - 2003/01/11 : 21:22:46
|
Ytterst intressant!
Får jag vara med :) |
"I'm easy to forget, I'm just the leadsinger!"
Almost Famous |
|
|
henricsson
Nu Katt-lös...
3234 Posts |
Posted - 2003/01/11 : 22:15:24
|
quote: Originally posted by Pabo
Jag har via ett topic (Hifibyggare i Skåne se hit!) fått kontakt med en del människor som är intresserade av att sammanstråla och bygga lite roliga saker ihop.
Ni som är intresserade av att bygga slutsteg, försteg, högtalare, filter och tom. CD-spelare, skicka mig ett mail! Lägg gärna också in ett reply så att de andra kan se om det finns intresse.
Jag har själv en hel del färdiga konstruktioner vad gäller slutsteg, försteg, fjärrkontroller med mera. Skall alldeles strax bygga en CD-spelare på Philips gjutna drivverk.
Som du säkert förstår av PM:et är jag givetvis på
Bra intiativ!
|
Ju mer man vet desto mer vet man hur lite man vet
|
|
|
Tobias
Member
185 Posts |
Posted - 2003/01/11 : 23:34:46
|
Jag är eventuellt intresserad av att bygga cd-spelare.
|
|
|
oliver
Member
714 Posts |
Posted - 2003/01/11 : 23:38:57
|
quote: Originally posted by Pabo
Jag hakar på omgående om det skall byggas en cd spelare |
Skeptiker |
|
|
|
Topic |
|
|
|