HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Fiffiga, stiliga, skojiga tillbehör i köket?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

EuphoniC
Klubbmästare i HiFi Norr

3091 Posts

Posted - 2009/09/06 :  19:37:18  Show Profile  Visit EuphoniC's Homepage Send EuphoniC a Private Message
Är i svängen att byta kök och har alltid varit sugen på att köpa lite bättre knivar men det har aldrig blivit av. Så jag har kikat lite på det och stötte på ett knivblock som väckte stora ha-känslor.

Tänkte höra om ni har några andra tips på kökstillbehör som är fiffiga, stiliga, skojiga eller helt enkelt bara flashiga och skulle göra sig fint i köket.

Mina två tips är dels knivblocket som är fantastiskt snyggt i mina ögon men som tyvärr inte är helt billigt. Vridbart magnetiskt block i ek och med fot i sten.

Det andra är en PowerPort som är en grendosa som man fäller ned i köksbänkskivan eller i ett överskåp, eller i skrivbordet för den delen. Rostfritt lock, tre eluttag, två nätverksuttag + LED-belysning täcker det mesta behovet på en strategiskt utvalt plats. Den här blev jag så förtjust i så jag slog till.

Har ni några tips?

/Jonas

Hemma hos mig | Klubbmästare för HiFi Norr - Kontakta mig för mer information.

Edited by - EuphoniC on 2009/09/06 19:43:03

bmxx
Member

256 Posts

Posted - 2009/09/07 :  00:51:12  Show Profile Send bmxx a Private Message
jag har en liten el-kaffekvarn som jag "mixar" alla kryddor i, sjukt smidigt att mala svartpeppar med tex.

Å för er som inte trodde att det skulle bli nå mer rock... NU JÄVLAR BLIR DET MER ROCK! - bob hund, hultan -99
Go to Top of Page

Roq
RödaTråden Vinnare

2892 Posts

Posted - 2009/09/07 :  10:36:26  Show Profile Send Roq a Private Message
Knivblocket var smart och snyggt. Smart att dölja metallen bakom trä. Grendosan skulle helt klart bli aktuell vid en köksrenovering.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.41 sekunder. Snitz Forums 2000