HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Köpes
 Ej aktuell längre
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

huzze
RödaTråden-vinnare, 200.000 klubben

10180 Posts

Posted - 2009/07/05 :  22:06:31  Show Profile Send huzze a Private Message
Vad vill du sälja och till vilket pris?

Huzzes musikanläggningar

Bildreportage: Surround från 90-talet AÖ hos Intelligent Sound Sheraton 2010 AÖ hos huzze Rum hos Audio Concept

Edited by - huzze on 2009/08/09 17:30:27

Mats Lindqvist
Starting Member

41 Posts

Posted - 2009/07/08 :  22:11:47  Show Profile Send Mats Lindqvist a Private Message
Hej,
Har sålt av det mesta av mina spelare, men har fått en Lenco i inbyte
En Lenco 85 IC, remdriven och flytande upphängning, I närmast nyskick.
Säljer för 1000:-
Mats 042-122139
Go to Top of Page

huzze
RödaTråden-vinnare, 200.000 klubben

10180 Posts

Posted - 2009/07/09 :  07:22:45  Show Profile Send huzze a Private Message
Kan vara intressant. Trodde inte på så snabbt svar, just nu är semesterkassan prio1. Sökte på Google, men hittade inte så mycket. Har du en bild och kan ev. kan vänta tills semestrarna är över så kan vi höras av då. Hittar du en annan köpare, så vänta inte på mig, det går fler tåg...
Go to Top of Page

Mats Lindqvist
Starting Member

41 Posts

Posted - 2009/07/14 :  11:56:24  Show Profile Send Mats Lindqvist a Private Message
Hej Huzze,
Fira du semester i lugn och ro.
Ska fixa bilder till dig. Jag har ingen som helst brådska med att sälja den. Skicket är fantastiskt. Sitter en Empire-pu på, vill du ha ngt annat så ordnar jag detta. Spelaren är väl ungefär i klass med Thoréns billigare eller Duals varianter. Men ändå litet ballare med Lenco, tycker jag.

Hälsn Mats.
Ring gärna på 0708-122128 eller e-posta på 4242lindqvist@telia.com om du är intresserad. Annars har jag även en nerplockad AR-spelare som jag ska försöka få snygg igen. Kan ta tid.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.42 sekunder. Snitz Forums 2000