Author |
Topic |
bearwik
200.000-klubben
4289 Posts |
|
Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare
8011 Posts |
Posted - 2009/06/05 : 22:26:46
|
Blunda så går det bra!
/Jörgen G |
Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system. Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen. |
|
|
Micke Y
100.000-klubben
7711 Posts |
Posted - 2009/06/05 : 22:34:21
|
Först lite mat sedan kommer vi till sporten. Ostronen var billiga som tusan och väldigt goda (sas det) men själv var jag mest sugen på lite tyngre mat som kan balansera snurret i huvudet
Micke
|
When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her. "Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan. |
|
|
Micke Y
100.000-klubben
7711 Posts |
Posted - 2009/06/06 : 21:21:24
|
När jag besökte en av de lokala fabrikerna så hade de tävlingar där. Den här kallades Kasta fåret. Man får lite dåliga vibbar när man funderar hur den grenen kom till.
Micke |
When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her. "Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan. |
|
|
Micke Y
100.000-klubben
7711 Posts |
Posted - 2009/06/07 : 19:44:39
|
Nästa gren är jag inte riktigt säker på vad den hette - kanske någon som vet? - men man skulle kasta en säck över ribban.
Två unga killar delade på segern
Micke |
|
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2009/06/07 : 20:56:28
|
quote: Ostronen var billiga som tusan och väldigt goda
Var, var, var... åts dessa ostron? Berätta mer, kärestan är nyfiken
quote: Nästa gren är jag inte riktigt säker på vad den hette - kanske någon som vet?
Tosser?
M |
mera quad ESL = mera välljud.
"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.
Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.
Mr 500! |
|
|
bearwik
200.000-klubben
4289 Posts |
|
Micke Y
100.000-klubben
7711 Posts |
Posted - 2009/06/08 : 08:54:16
|
Ostron är inte riktigt min grej man andra personer sa att de var himmelska och löjligt billiga.
Micke |
|
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2009/06/08 : 09:26:41
|
quote: Ostron är inte riktigt min grej man andra personer sa att de var himmelska och löjligt billiga.
Inte min heller Men jag har ju en bättre hälft Var det ett av destillerierna som anordnade ostronfrossan? Tack för ett jättetrevligt reportage, perfekt uppvärmning inför vårt besök
M |
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.
Mr 500! |
|
|
Micke Y
100.000-klubben
7711 Posts |
Posted - 2009/06/08 : 10:15:19
|
Under festivalveckan anordnar de olika industrierna fester på sina marker och det är fixat så att de tar hand om en dag i taget. Den här festen var där de har den mest rökiga varianten
Sportaktiviteterna avslutades med dragkamp. det var lag från olika länder och andra grupper som spontant fixats till på plats.
Micke |
|
|
bearwik
200.000-klubben
4289 Posts |
|
Micke Y
100.000-klubben
7711 Posts |
Posted - 2009/06/08 : 21:35:07
|
Micke |
|
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2009/06/08 : 22:09:45
|
Ahhhhh vilken baskagge...
14 dagar kvar, se´n går vi i dina fotspår
M |
Mr 500! |
|
|
brewitz
SW-hantering
1624 Posts |
|
Topic |
|