HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Focal Chorus 836V
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Mindless
Member

198 Posts

Posted - 2009/05/14 :  10:34:57  Show Profile Send Mindless a Private Message
Hej!

Ska sälja mina högtalare i förmån för motorcykel och MC-kort i sommar.

Högtalarna är i absolut nyskick, inte en skråma och således ser de både perfekta ut och låter perfekt. Lyssnade intensivt på ett antal andra högtalare i samma prisklass innan jag bestämde mig för Focal. De var i särklass dom bästa högtalarna i prisklassen 20-25 000kr enligt mig. Inköpta sommaren -08 hos Luleå Hifi & Hembio.

Härligt tryck i de nedre registren utan att vara bumliga och en underbar klang i övre- och mellanregistret. Väldigt varmt och medryckande ljud. Låter suveränt bra tillsammans med vinyl. Högtalarna är spelade mellan 300 och 500 timmar.

Originalkartonger med allt embalage följer med samt manual, torkduk och verktyg för montering av fötterna till högtalarna. Kvitton och garanti finns.

Nypris idag ligger på ca 24 000kr.

Skickas med DHL, Bussgods eller annat åkeri. Eventuellt kan jag själv leverera till allt mellan Haparanda och Umeå. Leverans i inlandet kan också ordnas.

Ring eller maila. Bor du i Piteå med omnejd så får du gärna komma förbi för att provlyssna.

Prisförslag: 16000 riksdaler.

Nås på telefon 070-5713322. Ring 9-22.

Edit: nytt pris och bilder.(glömde dom tidigare)




Edited by - Mindless on 2009/05/19 18:20:44
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000