HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Butikshyllan
 DIY-mässan
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Transient Design
Member

287 Posts

Posted - 2009/04/16 :  11:50:44  Show Profile  Visit Transient Design's Homepage Send Transient Design a Private Message
Transient Design kommer (som vanligt?) att ställa ut grejer till försäljning på DIY-mässan den 18:de på lördag.

Detta år finns det klart mer än vanligt på hyllorna som vill hitta nya ägare och om det är någon som har speciella önskemål ur vårt sortiment så hör gärna av er i förväg till oss!

Som alla vet (?) så jobbar killarna på Hifi Consult i Alingsås med att bli Göteborgare! Därför så köpte vi upp alla deras udda grejer och komponenter från många år tillbaka och säljer nu bort till löjligt låga priser. Mycket är redan sålt men ännu så finns det många gobitar kvar att fynda!

Mycket av produkterna (men det finns ännu mer...) ligger på Akkelis Audios webshop under DIY-fliken: http://shop.textalk.se/se/artgrp.php?id=1785&grp=199049

På DIY-träffen så kommer vi att köra "loppis-taktiken" dvs den som vill köpa nåt får pruta eller bjuda vad de anser vara rimligt. Fast jag kommer inte att kunna ta med allt då bilen inte räcker till. Så de som hittar några spännande grejer som de vill se mer på under DIY-träffen hör lättast av sig till mig på mailto: post@transientdesign.se eller telefon 0322-18805

Om någon vill köpa delar till skivspelare så finns det massor att välja på, allt från nästan färdiga spelare till extra tallrikar, olika lager, DC-motorer mm. Fast detta kommer jag inte att ta med om ingen hör av sig om intresse för detta.

Väl mött där!

Mvh Lasse

www.transientdesign.se Distributör för AMR, iFi-Audio, Acoustic Revive, Leben, Line Magnetic, LAB12, Okki Nokki, Bryston, Kora, HANA och HiFimans hörlurar.
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000